26 Ağustos 2012 Pazar

OJEDEN ANAHTARA

selam:) ilk paylaşımımla huzurlarınızdayım.
Öncelikle şunu demeliyim ki şehir dışındayım elimde yeterince malzemem yok. Bu nedenle elime geçen ilk şeyi değiştirmeye karar verdim. ANAHTARLARIM:) Yeterince eskimişlerdi aslında. Pasta cilayı hakediyorlardı:) Denedim ve bence çok da güzel oldu:)
 Öncelikle fotoğrafların netliği için üzgünüm. Bir an evel fotoğraf yüklemek istediğim için çekimi gece yaptım. Bu da kaliteyi düşürdü.
İşte kullandığım ojeler sırasıyla numaraları ve isimleri:
   ALIX AVIEN 23 numara
   FLORMAR 310 numara
 FLORMAR NEON SERİSİ 7 numara( tırnaklar için 2 kat ideal yoksa çok saydam bir renk oluyor)
 FLORMAR 430 numara







Ve sonuç böyle:
 Ben beğendim. Hem istediğin renge boyuyorsun hem de sana ait kişisel anahtarların oluyor.
 Tavsiye ediyorum bence denemelisiniz:))
 sevgilerle...

,
,
   


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!