17 Eylül 2012 Pazartesi

ESKİ KOTLARI KES BİÇ DİK

Yıllardır geçmek bilmeyen yırtık kot modası ömrümü yiyen faktörlerden biri. Sevemedim gitti yırtık cinleri:) En sevdiğim kotların dizlerinden cartlaması ve bu modayı sevemememle kotlarım ellerimden öpmeye başladı...
İlk olarak acemice de olsa yırtığın altını yamayıp üstüne altın sarısı iple kapattığım bu kotumu kapriye çevirdim. 
Başlangıçta uzun olarak kullandım bi süre. Paçaları da yıpranınca kesmek zorunda kaldım.
 Kotumun ilk halini çekemedim utancımdan dermişim:) Çekmeyi unuttum açıkçası:) 
Dediğim gibi sol dizi yırtılmıştı iç kısmını bir gömlek parçasıyla yamadım. üstünü de bu şekilde kapatmaya çalıştım.

Bu tek başına sırıtmasın diye sağ bacağına da bir kelebek yaptım aynı şekilde.


Diğer bir kotum ise yine severek giydiğim başka bi tanesi

Yırtığın olduğu kısımdan her iki paçayı da kestim. 


 Basit bir zikzagla kotumuzu kurtardık:) Son olarak paçaları zımparalıyoruz ki orjinal görüntüsü olsun.



Bu da benzer şekilde yenilenmiş eski bir pantolon:




Paçalarını içine kıvırıp diktim...
Kes biç ve sonuç...
Diğer yazılarımda görüşmek üzere
Sevgilerimle...

.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!