17 Eylül 2012 Pazartesi

oyun hamuru bileklik


Fimo hamurundan yapılan boncuklara benziyorlar ama değil. Biraz Bim den alınmış oyun hamuru ve sevdiğiniz renge sahip bir oje işinizi görecek bu boncuklar için. Sadece Fimo hamurundan biraz daha zahmetli son halini alması.
Hamurdan yaptığınız boncukların kuruması için 2 gün yeterli . Boncukları yaptığınızda kurumadan oje ile boyamalısınız.
Oje ile boyadıktan sonra ben küçük boncuklardan yerleştirdim üzerine. 


E oyun hamurundan bu kırılmayacak mı çatlamayacak mı diyenler olabilir. Ben de böyle bir tereddüte sahiptim başlangıçta. Başlangıç derken 2 sene önce. 


Evet aynen öyle. Fotoğrafları bir kaç gün önce çektim ve hala ilk günkü gibiler. 
Hatta ojede solma olmadığını görmeniz için aynı oje tırnaklarımda da var.
Yeni oyun hamuru değerlendirmelerimde görüşmek üzere. 
sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!