13 Ekim 2012 Cumartesi

sevimli mikrobum:)


bu oyuncak gibi şeyleri çok seviyorum.

hem güzel görünüyorlar hem enerji verdiklerini düşünüyorum.

yapımı ise çok basit:

oje ile kağıtları  parça parça boyadım göz rengine siz karar verin

delik zımba ile oje kuruyunca gözleri kesin

gözlerini yapmak için hap kaplarını kullanıyoruz.




ponpon için lif ipi kullandım ki ince ip olduğundan daha dağınık bir görüntü oluşsun.



kol ve bacaklar içinse kazak ipi kullandım. farklı ipler de kullanabilirsiniz.

ve biraz silikonla yapıştırınca ortaya bu sevimli şey(bana göre) çıktı:)



gülen halide çok güzel oldu:)

bu arada çekilişime hala bakmadıysanız buyrun bu da linki

http://aslievievi.blogspot.com/2012/10/cekilis.html

sevgiler..

2 yorum:

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!