13 Kasım 2012 Salı

online alışveriş -2- markalonga.com

Merhabalar:)
Yine bir alışveriş ve yine ben:)
Bu kez sitemiz bir kozmetik sitesi.
Şurdaki yazımda da almış olduğum christian dior göz kalemimi aldığım site işte bu..
www.markalonga.com
Ürünlerin orjinal olduğu vaadleri var.
Sence orjinal mi? derseniz eğer..
Hiç bir zaman emin olamam ama gayet kaliteli görünüyor aldığım ürünler.
Memnun kaldım yani.

Resimde bir sipariş iptali görüyorsunuz. Aradılar ürünün ellerinde kalmadığını özür dilediklerini söylediler. Dilersem başka bir ürün gönderebileceklerini de eklediler.
Ben ücretin iadesini talep ettim.
Bi aksilik yaşansa da ilk değil ama ikinci ekstreme yansıdı para iadem.
O da nasıl oldu. Facebooktan msj attım. Aradılar. Firma el değiştirmiş ki gerçekten farkediliyor.
Yeni müşteri hizmetleri çok ilgili.
Ertesi gün yatmıştı param.
Tekrar alışveriş yapar mıyım?
Evet gözüme kestirdiklerim var:))
Hedefimdeki bütçeye sahip olduğumda siteye tekrardan alışveriş için uğranacak:))

Aldıklarıma gelecek olursak:

Aldığım bir diğer ürün  lancome'un çift kat pudrasıydı.

Resimlerden de gördüğünüz gibi bitirmek üzereyim:)
Bu da demek oluyor ki sevdim:)

 Güzel kapatıyor.
Kızarıklıkları yok etmek için birebir. 22 Tl ye aldım.
Normal fiyatından çokkk düşük bir fiyat.

Göz kalemimle ilgili yorumum olan yazıyı da burdan okuyabilirsiniz.

Görüşmek üzere tekrardan:)))
Sevgiler:)

4 yorum:

  1. Ben lancome'mun pudrasini ve fondotenini cok seviyorum. Gercekten kaliteli ve mineral dolu (:
    takibindeyim
    belleeamie.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:) bende çok sevdim lancome'u özellikle ton olarak cildime çok uygununu almışım o daha da bi iyi oldu:)

      Sil
  2. bu sitedeki ürünler orjinal değil :)

    YanıtlaSil
  3. bu benle ilgili değil sitede bu sitedeki tüm ürünler orjinaldir yazıyor şikayet etmek isterseniz siteyi şikayet edebilirsiniz ben emin olmadığımı belirttim.

    YanıtlaSil

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!