13 Aralık 2012 Perşembe

kişisel bakım 11/ Golden Rose alışverişim

Merhaba herkese yeniden ve yine:)

İşte Golden Rose dan alıp sizin için fotoğrafladıklarım:


Ürünlerin hepsi GoldenRose.

Bu bronzlaştırıcı pudram.

Ya da bronzer işte.


Rengi alttaki resimdeki gibi.


Dokusunu çok beğendim:)


Ayrıca spf15 yeterli olmasa da kış günleri için hiç yoktan iyidir dedirtiyor.


Pigmentasyonu çok fazla.


Kalıcılığı orta seviye de.

Alttaki resimde peçeteyle silinmiş hali var.


Normaldeki fiyatı 18 TL ben indirimden 11 buçuğa aldım.

Fiyatına göre performansı çok çok iyi.

Diğer bi ürün göz altı için kapatıcı.



Kapatıcı da indirimdeydi yine 8 TL di yanlış hatırlamıyorsam.

Rengi de tam benim tonum. Cuk oturdu derler ya:) Aynen öyle oldu:)

Sürülmüş hali


ve yedirilmiş hali


Hr zaman gittiğim kozmetikçimde( Elif Parfümeri-Konya) ücretsiz makyaj uygulaması vardı.

Gözlerim ilk kez kuyruklu ^eyeliner^ın tadına vardılar:)

Hiç tarzım değildir aslında kuyruklar. Ama bi süre geçtikten sonra baktım da fena sayılmazlar.

Kullanılabilitesi var yani.

Ben aldığım 2 kalemi de beğendim açıkçası. Biraz sert bi yapısı var ki ben göz altına uygulamak için aldım.

Uygun olan da sert olmasıydı.


Kahverengi olan kalemde numara yazmıyor TRUE KOHL yazıyor sadece.


uygulanmış hali


Yeşilin numarası 332.


Biraz simli bir yapısı var.Uygulanmış hali ise:


Kalemler de 3 TL yanlış hatırlamıyorsam..

Şimdilik benden bu kadar

Tekrar yazıncaya dek..

 Sağlıcakla..











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!