3 Aralık 2012 Pazartesi

kişisel bakım-9-Avon Moroccan Argan Oil- saç yağı(kremi)

Merhabalarrr:)
Sınav öncesi yazı girmeyecem dedim.
Dedim ama taslaklarda bekleyen bu yazımı görünce geciksin istemedim:)
Çok değişken bir kişiliğim var evet:)
Bir dediğim ötekine tutmayabiliyor:)
Gelelim değerlendirmeme:

Avonun Advance Techniques serisinden bu yağını aldığımdan şu yazımda bahsetmiştim.


O günden beri saçımı her yıkadığımda kullandım.
En az 10 kez kullanmışımdır.


Saçınız hafif nemliyken yani havluyla kurulanmışken  sürüyorsunuz.
Saçımı taradıktan sonra kullandım.


Ve bir ayda çok az bi miktarı bitti.

Bir seferde avucuma resimdeki kadar sıkıp kullanıyorum. 
Saçlarım uzun ama.



Sürdükten sonra şekildeki gibi saçlar hafif parlak oluyor.
Fikir sahibi olun diye saçımı çektim sizin için:))


Kolay taranmaya başladı saçım.
Normalde kolay kolay açılmaz benimkiler.
Ama maskesini de kullandım bu süreçte.
Onun da etkisi oldu diye düşünüyorum.



Yağ olarak görünse de kolay emiyor saç.
Yağlanmış bir görünüm olmuyor.
Parlaklık ve yumuşaklık vaadlerini karşılayan bir ürün.
Ama onarım için bşy diyemeyeceğim.
Hiç bir ürünün saçı onardığına inanmıyorum.
Ama taranmada kolaylık sağladığı için kırılmasını engelliyor olabilir.
Saçlarımın daha iyi göründüğünü hissediyorum.

Sonuç olarak beğendim.
Bitince tekrar alır mıyım?
Evet alırım.

Şimdilik bu kadar görüşmek üzere
sevgiler..







2 yorum:

  1. Alıp deneyeceğim, saçların taranması ıle ılgılı derdım buyuk: )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maskesini de tavsiye ederim ikisini beraber kullandım ben. Ve saç açmak için garnierın saç kremini kullanıyordum sprey şeklindekini onu bile bıraktım 1 aydır:)

      Sil

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!