24 Aralık 2012 Pazartesi

Kutudan yüzük yapımı

Herkese yeniden merhaba:)

Alternatif takıları sever misiniz?



Herkeste olmasın, orjinal olsun ve ben yapmış olayım derseniz bunu bir deneyin derim:)

Her zamanki gibi küçük bir kutu yaptım.

Kutu için gerekli kağıtlar  6 ya 6 cm veya 5e 5 cm olabilir.

Tercih sizin.

Kutumuzu bu yazıya bakarak veya buna bakarak yapabilirsiniz.

Ya da 

 Fotoğrafladım aşamaları. İnceleyebilirsiniz.















Dışını kapladım.Kuru kafalar senenin modası.
Her yerde karşımıza çıkıyor.

Benim de kuru kafalı bişiyim olsun istedim:)))

Yapışkanlı kağıdım gayet güzel biliyorum:)


Kapladıktan sonra bir tane de kuru kafa kestim.


Onu da yapıştırdım kutunun kapağına.



Kutuyu açılamıyacak şekilde silikonla yapıştırdım, kapağını alt kısmına.


Sonra da  yüzük aparatına silikonladım.


Sonuç böyle işte...


Ben beğendim.

Test sürüşüne de çıkardım:)

Hiçbir problem çıkmadı:)


Gayet sağlam oldu.Ezilme falan da yok...

Tekrar görüşünceye dek...

Sağlıcakla kalın:)









8 yorum:

  1. çok güzel olmuş eline sağlık, hele o yapışkanlı kağıt çok çok güzelmiş, zaten kurukafalar her daim favorimdir^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) Ben de seviyorum kurukafaları:) Bu yüzük aklıma hep ilaçlı gazozları getiriyor:)) Ama benim yüzüğümün kutusu açılmıyor:)Tabi açılan formu da yapılabilir:))

      Sil
  2. Ben çok sevdim :) Belki kağıttan değil de strafor gibi birşeyden bile olabilir daha sağlam da olur :) Ama üzerindeki çıkartma olayı çok güzelmiş bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıtta sağlam oldu. Çünkü üstünü kaplayan yapışkanlı kağıt bazı yerlerde üst üste bindi ve içine silikon sıkıldığı için sert bir iskeleti oldu:) Sorun olmadı 3 gündür kullanıyorum:) ve A4 harcamadım. küçük not kağıtları olur ya üzerinde reklam yazan onlardan yaptım..

      Sil
  3. çok yaratıcı bi şey ama bu :)
    hiç aklıma gelmezdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler:)) ama aslında çok basit dğl mi :) bnde bu zamana kadar nasıl aklıma gelmedi diye kızıyorum kendime:)

      Sil
    2. çok basit hem de.
      hiç kızma. gelmiş ya aklına, o önemli asıl :)

      Sil

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!