28 Aralık 2012 Cuma

Son Günlerde Uğraştıklarım ve Cadı Kız Notluk

Merhabalar:)

Bir kaç gündür evde işler çok yoğun yazı giremez oldum.

Yarım,tamamlanmayı bekleyen projelerim birikti.

Komşularla başım dertte Gürültüde had safhadalar. Ve galiba evi başıma yıkmaya çalışıyorlar.

Defalarca uyardık olmadı. Kul hakkı dedik, komşuluk hakkı dedik, anlaşılamadık.

Bizde kendi önlemimizi almaya kalkıştık. Benim odanın tavanını strafor kaplıyoruz. Çok yoruldum, ve daha yapılacak iş bitmedi:(

Bir süredir bitirmeyi bekleyen bir projem bu da:


Fimodan yaptığım cadı :)

Sonunda pişirdim. 



Kürdanlardan da süpürge yaptım.Çok güzel olmadı aceleye geldi süpürgem:)


Normal zamanlarda süpürgesi duruyor ama  herhangi bir not asacağımda onu çıkarıp kürdan takıyorum.


Ona da not kağıdını saplıyorum.


Bu kadar şimdilik:)

İnşallah şu evin işlerini halledip yazılara devam edeceğim.

Tekrar görüşünceye dek sağlıcaklaaa:)

15 yorum:

  1. Çok güzel olmuş da cadı değil bence, tatlı bir hatun olmuş bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:) süpürgesine binip uçup gitçek diye korkuyorum:) suratında ızdırap çeker bi hal var gibi:)

      Sil
  2. çok şirin olmuş, cadı gibi değil daha sevimli bişey.. :) komşularınızla olan sıkıntılarınızı tahmin edebiliyorum (bizim altta ve üstte öğrenciler var:() Allah sabırlar versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:) biz de tam tersi ben öğrenciyim üstte çocuklu aile var:) cümlemize sabır versin

      Sil
    2. bi an öğrenci olduğunu unutmuşum:)) ama bizin öğrenciler erkek:) gecenin 1 inde 2 sinde zile basıyorlar (yanlışlıklaymış), eve ha bire birileri girip çıkyor(tahmin edersin) biz de öğrenci olduk diyesi geliyor insanın.

      Sil
    3. haklısın valla:) ben de öğrenciyim de ders çalışanlarindanim ben:) bi gitarim var ondan çıkan ses de gürültü değil:) valla sabır sabır çatlar insan. Ev sahiplerine şikayet edin. Çoğu insan öyle yapıyor.

      Sil
  3. HADİ KOLAY GELSİN GÜZEL KIZIM YOLUN AÇIK OLSUN BENDE İKİ ÖĞRETMEN BİRDE ÖĞRETMEN ADAYI ÜÇ KIZIM VAR ÇOK GÜZEL MESLEK BLOGUN HAYIRLI OLSUN İZLEMEKTEYİM SENİ

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim güzel temenniniz için. okurken beni gülümsetti. ailemle de paylaştım. Teşekkür ederim tekrar:)

    YanıtlaSil
  5. hihihihi çok şirin :)
    sevdim ben bu cadıyı.
    ellerine sağlık
    Yeni yılında mutluluklar diliyorumm ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cicilady:) baktıkça gülümsetiyor beni bu cadı:) sizi de gülümsettiyse ne mutlu bana:) güzel seneler:-)

      Sil
    2. ay ıngilizce konuşasım tutmuş:) pardon cicileydi:)

      Sil
  6. Çok şirin bir tasarım olmuş tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  7. komşularla bizimde başımız dertte
    evde 20kişi yaşıolar sanki
    strafor işe yararsa aman banada haber ver
    bende kaplatayım bıktım valla
    buarada mutlu yıllar
    sevgiler;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ses için özel olanlar varmis. Bilye sesini kesmedi ve tepinme sesleri geliyo. Biraz da olsa faydası oldu artık uykudan zıplayarak kalkmıyorum:) allah yardımcimız olsun

      Sil

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!