27 Ocak 2013 Pazar

Fimo broşlar ve Vikingler

Herkese merhaba..

Evet tatil moduna girdim. Kitabımı okuyorum ve bazen bilgisayarı bile açmıyorum. Açmadığımda o kadar mutlu hissediyorum ki kendimi...Okuduğum kitap ''Vikingler''  Josef Nyary yazarı.Başlangıçta sıkılsam da iyice sardım. 200 lerdeyim ve daha 500 sayfa var okunacak. Tatilde bu kitabı bitirmek ,istiyorum. 

Kitapta Vikinglerin batıl inançları ve yaşam tarzlarına bol bol değinilmekte. Konuşan kayalar, ifritler, kurta dönüşen savaşçılar... İlgi çekici doğrusu. Bu kitaptan sonra da mitoloji serisinden devam etmeyi düşünüyorum:)

Tatil döneminde yeniden fimolarımla kaynaşmaya devam:)

Fimo broşlar







Sattığım ürünler arasında yerlerini aldılar bunlar da.

Facebook sayfamdan ve ya aslhancosar@gmail.com adreseinden sipariş verebilirsiniz.

Sağlıcakla..

5 yorum:

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!