3 Temmuz 2013 Çarşamba

Hint Kınası İle Saç Boyama

Yeni bir saç bakımı işiyle merhaba!

Hint kınası uygulamasını yaklaşık 3 senedir yapıyorum.

Boyamaya kıyamadığım için belkide kına tercihim...


Malzemelerimiz ceviz yaprağı, cevizin yeşil kısmı, dünden kalma çay demi, tabiki kına.


Cevizin anasını danasını bıçakla yardımıyla ayırdım.
(resimde mevcut)


Yarım su bardağı çaya bir o kadar su ekleyip, tüm malzemeleri annemin öngördüğü demliğe koyup 10 dakika kaynattım.

Bir o kadar da demlendi.

Resimde hintli kızlarımızı görüyorsunuz.


Karışımımızı hazırlıyoruz.

Bana ilavelerle birlikte 6 paket kına gitti.

Malum saçlar ortada.


Evet.

Giydim çöp poşetinden yapılmış kuaför önlüğümü.

Geçtim aynanın karşısına.

E tabi saç boyumu görün istedim.

Ona göre ayarlayın kullanacağınız paket sayısını.. 

Ha bir de kına değebilecek her yerinizi bir güzel kremleyin. 

Kulaklar, boyun, alın..

Ben kaşlarımı da boyadım.

Kaşlarda 20 dk, saçımda 2 saat beklettim...


Bu da sonuç.

Güneşte kızıl 

Evde siyah 

Gölgede hafif koyu kızıl MOD ON.

Papatya ile saç açma maceram için TIK TIK

-görüşmek üzere-



2 yorum:

  1. canım birşey soracağım kullandıgın kına normal kınamı hint kınasımı? birde sonradan zararını gördün mü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. paketli hint kınalarından cnm aktardan alman daha uygun olur. 3 senedir kullanıyorum herhangi bi sorunum olmadı. beslediğini ve saçımın parlaklığının arttığını hissediyorum hep;)

      Sil

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!