15 Temmuz 2013 Pazartesi

Mizu'dan Gelen Philips SalonCurl Essential Bukle Maşası

Bu sabah saat 10 gibi elime ulaşan paketi göstermek istedim.

Kasabada olduğum için kargo süresi Kargonun bölgeye gelme günlerinin azlığından dolayı uzadı.

Ama normal bir süreç bu.

Konya merkezde Yurtiçi kargo 2 günde getirirken burda uzuyor olması sıkıntı edilecek birşey değil.


Üzerindeki mizu etiketi çok sevimli


Paketi elime aldığımda ilk olarak yokladım bi.

Koruyucu sünger benzeri bir şey var mı diye.

Olumlu olunca sonuç çok hoşuma gitti.

Özenle paketlenmiş kargolar daima +1 dir.



Büyük hava kabarcıklı koruyucu vardı.

Kargom gayet sağlamdı.


Bu arada ilk kez maşam bu benim.

İnternetteki yorumlar çok güzel.


Küçük bir araştırma yaptım-

mizu philips saloncurl essential hp4657 ürününü internetteki kargo dahil en uyguna satan siteymiş.

Google' dan aratıp bakabilirsiniz.

Teşekkürler mizu!!

 ^;^

Amatörce ilk maşa denememi yaptım



Saçım kendinden dalgalı orta kalınlıkta



İlk deneme için fena sayılmaz ha ne dersiniz? 

^;^





4 yorum:

  1. iyi günlerde kullanirsin insallah, ama saclarini fazla yipratma, koruyucu spreyler kullan tavsiyem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim^-^ Isıya karşı koruyucu sprey arayışı içindeyim önerebileceğiniz bir marka varsa açığım önerilere

      Sil
  2. güle güle kullan :)
    bende beklerim http://porsukcilli.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!