3 Temmuz 2013 Çarşamba

''mizu'' İle Kıyafetler Tamamlanıyor

Online alışveriş tutkunu biri olaraktan alışveriş dolu bir merhaba!

İnanır mısın uzun zaman sonra 2 hafta önce bi kaç parça kıyafeti mağazadan aldım.

O da denemeden.

O kadar alışmışım ki online almaya denemeyi bile istemiyor canım.

Eğer siz de her ihtiyacınızı online halletmeye başladıysanız ya da -başlayacağım eveett- diyorsanız size ufak bir önerim var.

www.mizu.com

Kısa bir süre önce keşfettim kendilerini.




Neymiş ki bu?

Her şeyi bir arada bulabileceğimiz bir yer.

Örneğin giyim kategorisi dışında ayrıca elbise ve iç giyim seçenekleri mevcut.

Bu benim gözüme çarpanlardan sadece bir tanesi...




Kıyafet konbinlerken doğru aksesuarları seçmek çok zor.

Moda sürekli değişirken modaya uygun takı, gözlük ve çantaları da mizu' da bulabiliyoruz.


Donatta Ricci gözlük 300 küsürlerden 80 TL ye inmiş.

Fiyatları çok iyi.

Yeni güneş gözlüğümü alacağım siteyi buldum galiba:)

Biri bana bu makyaj çantasını alsın! Bana hediye etmek isteyenler için link veriyorum TIK TIK.

Hem giyim hem aksesuar alışverişi yapabilme kolaylığını sunan bir site keşfetmiş olmak çok güzel;)

Sitede şöyle bi gezinince gördüm ki filtreleme sistemi ile hem fiyat hem beden filtreleyip istediğimiz ürüne daha hızlı ulaşabiliriz.

Hem %100 orjinallik garantisi de var.

Son olarak bir şey daha diyecem...


Bi de bu yüzüğü alsanıza bana:)) Hayrına:)

Sana niye alcamm beaaa diyenler için TIK TIK.

Kendisinden seçtiğim parça elime ulaşınca yazısıyla birlikte burada olacağım.

-görüşmek üzere-






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!