8 Temmuz 2013 Pazartesi

Organik Yaşayak mı? Olur yaşayak! ^;^

Efenniiim

Pılımı 

pırtımı 

telefonumu 

bilgisayarımı 

fotoğraf makinamı 

toplayıp köyümüze döneli  1 aya yaklaşmışken gecikmiş ya da yazılma sırasını beklemiş bir posttur kendileri.


Bu mayıs ayı sonundan bir kareydi. 

Şimdi kırılma aşamasına doğru gitmekte.


Siyah kuyruklu olan babayiğitliğini fazla tutup da üzerimize atlamaya başladığı için, midelerimizi şenlendireli de 15 gün falan oldu.


Bunlar da nohuta gittiğimiz günden kareler.

Telefon için çok güzel duvar kağıdı oluyorlar!!



Az kaldı bunların ömürleri.

Bu başaklar da gidiciler..



Gelelim tarlada ne giydim kısmına :D

Her zamanki gibi çok şıktım :)



sevgili nohutlarımız

Bana emanet ettiğiniz bel ve bacak ağrılarına hiç iyi bakmayacağım inşallah.


Bana musallat olan türünü belirleyemediğim düşük çözünürlüğe sahip böcek!

Düş yakamdan. 

Başka bir postta görüşmek üzere!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!