16 Ağustos 2013 Cuma

Online Alışveriş gittigidiyor.com En Hesaplı Pilates Setleri ve Pilatese Dair

Pilates zamanı gençler!

Öncelikle yaz tatilinin başlamasıyla ben de bi incelme aşkı ki sormayın.

Amatör olarak 2 sene plates yaptım ve bu sayede 3 cm boyum uzadı ve ölçmedim ama belim inceldi.

Kesinlikle sıkılaşma adına en faydalı sporlardan pilates.

Ama ben de malzeme yok tabi.

Topla yapılacak hareketlerde kanepe den faydalanma.

Lastik yerine çorap, şal, penye parçalar ne bulursam yani.

Ben o şartlarda yapabildiysem ve çok iyi sonuç aldıysam siz de vücudunuzu hafif bir hareketlendirerek yerinizden kalkıp başarabilirsiniz.


Ben bu seti gittigidiyor.com dan 39.90 tl ye aldım.

Saatlerce bilgisayar başında oturup fiyat araştırması yaptım.

İstediğim parçaları tek tek almaya kalktığımda ne kadara malolur ne kadar karlı bir alışveriş bu...

Hepsini araştırdım.

Öncelikle minder istiyordum ki 20 tl civarı minderler.

Büyük top olmazsa olmaz o da 20 civarı.

E zaten setin fiyatını tutturduk.

Tiweister denen bel incelten aleti merak ediyordum ki en ucuzu 10 tl.

Lastik var pompa var küçük top var.

Yani kabaca bir hesap 80 tl yi buluyordu bu set bana.


Ben de hesaplı bulmuşken aldım.

Ayrıca şunu söylemek isterim ki büyük top kutusunda da var olan resimdeki hareketin benzerleri omurga ve boyun sağlığı için çok faydalı.

Bizim aile genetiğinde fıtık bol miktarda var.

Ne o 
Fıtık mı? Kaynımda da var..


Ben bu seti taşımak için plaj çantası tercih ediyorum.

Kolay oluyor açıkçası.

^-^

Evet gelelim hangi satıcıdan aldım?


Olumlu yorumu bol bir satıcı.

Kargo öncesi mesajlaşırsanız istediğin tarihte bile gönderiyor.

Mesajlarınıza hemen cevap veriyor.

Ben memnun kaldım kendisinden.

Benim aldığım paket 8 li pilates seti.


cebinizdekine ve isteklerinize göre diğer paketlere de bakabilirsiniz.

Bol pilatesli günler!

^-^

aeo

2 yorum:

  1. pilates hayranı biri olarak , güpgüzek pilatesler diliyorum ;-) benim tekrar başlamak için 4 ay bir zamana ihtiyacım var ;-)

    YanıtlaSil

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!