18 Kasım 2013 Pazartesi

A101'den Bu Hafta Ne Almalı?

Merhaba!

Yeni bir A101 indirimi, yine bir A101 alışverişi..

A101 den kişisel bakım ürünleri almayı seviyorum.
 Genelde yarı yarıya indirimli ürünler oluyor satışta. Ve bu çok hesaplı oluyor.


Hepsi bu değil ama bence alınması gerekenler bunlar.

Benim aldığım makyaj pamukları ya Bim den ya A101 den.
Pamuğa fazla para vermeye gerek duymuyorum. 1,45 tl.

Veet 9,95 ti.


Neutrogena Sivilce jeli. Gratis alışverişinden de almıştım o zaman 8 buçuktu.
 yüzde 50 indirimden almıştım. Bunu da 9,90'a aldım.
 Gayet uygun fiyatlı. Ve işe yarayan bir ürün.


Siyah noktalar için tonik. İlk defa aldım 9,90 dı. Bu bana değil babama kullandırtcam;)
Sonucu ondan dinleyip paylaşırım.


Nivea stress protect merak ettiğim bir deoydu. Benim son aldığım dove bitmişti.
 3,95 olunca aldım. Hafif koku sevenler için iyi bir seçim olabilir.
Pudralı.

Tekrar görüşünceye dek..

Aeo.

^-^

4 yorum:

  1. En çok Nivea'nın fiyatı beni şaşırttı açıkçası :) Hemen bir A101'e bakmak lazım:) Bu arada güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah kalmıştır canım.. ben son 3ten birini aldım. Çok az sayıda vardı herbirinden...

      Sil
  2. Bende o sivilce jelini merak ediyordum hep.ise yariyor mu diye.gerci sivilce problemi neredeyse hic yasamstan biriyim ama ayda yilda cikiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende de fazla bir sorun yok ama sınav dönemlerinde çıkıyor stres arttığı zamanlar. Ön bilgi olarak sivilceyi kesinlikle kurutuyor. cildiniz kuru ise nemlendirici ile destekleyin cildinizi kullandıktan sonra

      Sil

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!