16 Kasım 2013 Cumartesi

Ayaklarda Yorgunluk ve Çözümü

Merhaba!
^-^

Ben geldim.

Hoş geldim. Sefalar getirdim. 

^-^

Evet arada bir kaçıp kaçıp geri geliyorum. Maalesef şartlar gereği oluyor bu durum.
Yoksa bana kalsa ben hep yazarım. Bu aralar internet yok benim kaldığım evde.
Şimdi de annemlerin yanına kaçtım, haftasonu kaçamağı.
Hemen yazayım dedim.
Ve yazmaya, bu aralar en çok muzdarip olduğum konudan başlamak istedim.

Yorgunluk!

Ders yoğunluğu yüzünden yaklaşık 9-10 saat ayaktayım bu aralar.

Ayaktayım ama dışarıda ayaktayım:)
Okulda yani:)))

Tabi eve gelince felç!

Özellikle ayaklarım ağrıdan maf oluyor.
'Arkadaşlarımı duyar gibiyim.. ''Giyersen topuklu botları!!''  -canlarım benim :p -'

Son zamanlarda keşfettiğim -aslında çoğunuz çoktan keşfetmişsinizdir-
nane!!

Nane derken?!

Naneli spreyler, ayak bakım kremleri, scrublar, peelingler...

Benim tercihim ise The Foot Factory foot scrub -mint-.


3 hafta boyunca 2 güne bir kullanılmış hali bu.
Ve o kadar rahatlatıyor.
Çok sevdim hafif bir nane kokusu var. 


İçinde ceviz parçacıkları da var.


Gratis indiriminden almıştım sanırım 3 tl idi.

İndirimsiz de max 5tir.

Ama çok bereketli bir ürün olduğunu söyleyebilirim.

Daha iyisini buluncaya kadar bunu kullanırım.

Tavsiye de ederim.

Fiyata göre başarılı bir ürün:

aeo

^-^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!