9 Ocak 2014 Perşembe

MMM NE YAPAR BİZİM ASLIHAN??

MErhaba..

Beni merak eden mailleriyle daima yanımda olan herkese teşekkür ederim...

Blog yazmayı tabiki bırakmadım ama instagram geldi blogun pabucu dama atıldı.

Ama yogunum bi yandan siparişler bi yandan okul...

Ama kısa zamanda kendime gelip eski Aslı'nın üstüne kattıklarımı da işin içine katıp :))) devam edeceğim blog yolculuğuna:)

lafı uzatmayım son bi kaç çalışmamı sizle paylaşmak istedim;)


Hem eski sıkıldığınız cüzdanlara yapıştırabilirsiniz.

Hem de isterseniz broş yüzük yapıp yollayabilirim...


Telefon kapaklarınıza, kılıflarına, aklınıza gelen heryere kuvvetli bir yapıştırıcı ile kolaylıkla zevkinize göre kondurabilirsiniz:)


Örneğin kullanmadığım cüzdanım ne de güzel görünüyor:)



Bu da başka bi güzellik...

Hepsi montajı size ait ...

broş ve yüzük hariç.


Bu da son çalışmalarımdan.

kılıfı satmıyorum...

üstündeki susleri satıyorum..

kendi zevkinize göre yapıştırın:)


Her zamanki gibi bana ulaşmak için

aslhancosar@gmail.com

(arada i yok evet)
:)

instagram

www.instagram.com/aslievieviblog

facebook sayfam

https://www.facebook.com/aslievievi

facebook kişisel satış sayfam


görüşmek üzere
 ^-^
aeo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!