3 Nisan 2014 Perşembe

missha.com.tr Alışverişi / BB cream/primer/rice mask

Merhabalar!

Bol resimli bir yazı olacak uyarayım:)

Arayı açmadan en yeni alışverişimle postlarımı yazmaya başlamak istedim.

Missha'yı duymayan kaldı mı?!


Missha BB kremi ile Türkiye'nin blogger gündemine oturmuştu yaklaşık 1 sene kadar önce.

Türkiye'de satışı yoktu. Ebay'den veya yurtdışı kozmetik sitelerinden ediniyordu herkes.

Ya da yurtdışına çıkan bir tanıdığınıza rica edip aldırtıyorlardı.


Missha hep aklımda olan yalnız gel-gitler yaşayıp bir türlü alamadığım bir markaydı.

Ben de öncelikle BB kreminin methini duymuştum. 

Elimde peure beauty cc cream vardı. Aslında sevmiştim ama yaz geldikçe esmerleyip ten rengimde cc kremim çok açık ve parlak kalacaktı. 

Alternatif lazımdı.

Bunların yanında asıl alışveriş amacım kullandığım Herbalife 'ın baz amaçlı kremi bitiyordu.Primer arayışına girmiştim. missha.com.tr 'ye hiç bakmamıştım ve birden aklıma geldi. Bakmak istedim.

Çok seçenekleri var hem primer olarak hem bb olarak.

Tam 2 saat sitede bi o bazın içeriğine amacına baktım. Bi diğer bb krem amacına baktım.

Kendime uygun olabileceğini düşündüklerim:

 (aldıklarımın isimlerini yazıyorum aşağıya. üstlerine tıkladığınızda siteye gidebilir, detaylı okuyabilirsiniz sitede yazılanları.)

                                      MISSHA M Perfect Cover B.B Cream No:23 ( 20 ml )


                                           

Resimlere tıklayıp yazıları da detaylı okuyabilirsiniz.

Yağmurda akmamayı iddia ediyor bb krem.

Ben 20 ml aldım. 50 ml lik boyu da var sitede.

Kullandıkça yorumlayabilirim.

                                         MISSHA The Style Fitting Wear Boosting Primer



Primerın nemlendirmesini çok sevdim.

Kalıcılığı arttırması da ilk izlenim olarak güzel.

Kullandıkça yorumlarımı paylaşmak istiyorum.

Çünkü yorumlanmış haline rastlamadım bloglarda.

                                           MISSHA Secret Recipe Brightening Rice Mask




İşte en çok merak ettiğim maskeye artık sahibim!!! 


 Ağzında ve dışında koruyucuları var ki önem verdiğim bir durum bu.


Tek soru işaretim yıkama gerektırmez diyor.

Ama soyulabilecek bi maske gibi değil.

Ovcalandığında dökülüyor ama ben yıkayarak çıkardım.

İlerleyen günlerde yorumlayacağım bir ürün kendileri...



Bu ürünün adı ise:

                                               MISSHA Natural Konjac Cleansing Puff (White Clay)


                              (yine ismine tıklayarak sitede satıldığı bölüme ulaşabilirsiniz.)


Bu temizleme pufunu 75 tl üstü alışverişte hediye olarak seçtim.

Hassas ciltler için temizlemeyi kolaştırdığı söyleniyor.

Jole gibi bi görüntüsü var.

Ve paketten ıslak olarak çıktı.

Pirinç maskesini bununla temizledim.

Ve ölü derileri soyduğunu farkettim

Onu da nerden farkettin derseniz,

yüzüm rüzgardan yanmıştı ve pul pul soyuluyordu iki gündür.

O pulların birazından kurtuldum:)



Ve sevgili testerlarımmmmmm:)))

Teşekkürler www.missha.com.tr

Tekrar görüşünceye dek!

Sağlıcakla...

^-^

aeo








2 yorum:

  1. cnm missha markasını ben çok seviyorum bb kremi de kullandım 23 no bana şimdi koyu geliyor yazın kullanacağım. güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana da bi tik acik geliyor baska cc ile karistirip kullaniyorum bitince 27 alacagm sanirm

      Sil

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!