27 Haziran 2014 Cuma

Pure Beauty Super Sheer Silky Touch Spf 50 PA+++ ''Güneş Kremi''

Merhabalar!

Bu yazıyı da bugüne sıkıştırmamın sebebi Watsons'ın haziran ayı katoloğundaki 30 tl üzeri alışverişe  
Pure beauty güneş kreminin 30 lira yerine 15 lira olması.

Bu indirimden faydalanmak isteyen olursa diye yorumlarımı hemen yapmak istedim.

Beni watsonsa götüren sebeplerden birisi oluyor kendileri.


Watsons'ın Ankarada sponsor olduğu #sumakeupevent etkinliğindeki hediyelerindendi..

Çok teşekkür ederim öncelikle watsonsa beni bu güzellikle tanıştırdığı için.



Kesinlikle favori güneş kremim oldu.

Yapısı yoğun, beyaz renkte.

Spf 50  PA+++  .



İlk sürüldüğünde cildi beyazlatıyor ve yapış yapış hissediyorsunuz.

Ama bir kaç dakika içerisinde cilt emiyor ve ağırlık hissi kayboluyor.


Sürüp güneşe çıktığınızda bazı güneş kremlerinde olan yağlı his yok.

Kesinlikle hiç birşey sürmemiş gibi hissediyorsunuz.

Ama güneşin yakıcı terleten hissi de olmuyor.


Yüzümde makyaj altına kullandım.

Cildi hafiften beyazlatıp rengini aydınlatıyor gibi geldi.

Dediğim gibi yağlı his bırakmadı.

Ben güneş kremimi cildim emince(yaklaşık iki üç dk) makyaj bazımı sürdüm. Ve makyajımı yaptım.

Makyajımda herhangi bir kayma akma bulaşma sorunu yaşamadım.

En önemlisi ağırlaştırmadı.


İçinde paraben alkol gibi maddeler yok.



Sonucundan ve kullanmaktan bu kadar memnun kaldığım için gittim yedekledim.

pure beauty markası bb, cc kreminde olduğu gibi güneş kreminde de yanıltmadı beni.

Severek kullanacağım:)

Başta da dediğim gibi hala güneş kreminizi almadısanız, Haziran ayının son günlerinde watsons'ın kampanyasını değerlendirip, 15 tl ye edinebilirsiniz bu güzelliği.


^-^

aeo

6 yorum:

  1. Bu marka almanyada varmi bir bakayim :) Smiley günes kremli fotografa bayildimmmm ayrica! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bulursan fiyatı da uygunsa fiyat performans süper! denemelisin bence:) ayrıca çokkkk teşekkür ederim:)

      Sil
  2. Gülen güneş kremini çok sevdim.Ambalajının rengi cıvıl cıvıl çık güzel bir sarı.Ben de Pure Beauty'nin bb ve cc sini kullandım buna da bir bakayım gittiğimde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiyat performans ve miktari kiyaslandiginda cok iyi. hele bir de indirim varsa kesin denemelisin;)

      Sil
  3. Ben hiç bu markayi kullanmadım. Ama senin yorumundan sonra güneş kremim bittiğinde. Bu markayi deneyebilirim.guzel bir yazı olmuş canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim yazı yazmayı özlemişim resmen:) Daha yüksek fiyatlı ürünler de kullandım ama hem fiyatı çok iyi, hem bu kdar yüksek koruma faktörü... Açıkçası çok şaşırttı beni:) bu fiyata beklemediğim bir performans..

      Sil

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!