29 Eylül 2014 Pazartesi

HİNT KINASI MI? BOYA MI? (bölüm 1)

Merhaba..

Yine uzun bir ara..

Anladım bana tatil demek yazılarıma da ara veriyorum demek.

Yaz tatilinde istediğim gibi yazı girememiş olmam bunu gösteriyor ne yazık ki:(

Saçımı dört senedir düzenli hint kınası ile boyadığımı takip edenler bilirler...

Hatta hint kınası yakma ile ilgili yazıma BURAYA TIKLAYARAK ulaşabilirsiniz.

Ben ikizler burcuyum ve kararlarım çok çabuk değişir. Buna rağmen dört sene boyunca kınayı kullandım.

Daha parlak ve daha bakımlı görünüyordu.




Not: benim kullandığım kızıl renkti.

Söylediklerim ağırlıklı olarak kızıl renk için geçerli olacak.

Son bir senedir fırsatım olmadı okulun yoğunluğundan dolayı tekrar kına yakmaya.

İki ay önce tekrar yakacakken son anda ani bir fikir değiştirmeyle, kınayı saçtan nasıl akıtabileceğimi araştırmaya başladım.

Herhangi bir blogda karşıma çıkmadı.

Forumlarda yazılanları tek tek okudum.

Umutsuzluğa kapıldım hatta.

Ama orada tek bir kişinin '' doğru kuaförü bulursanız kınayı saçınızdan akıttırabilirsiniz'' demesi beni harekete geçirdi.

Konya'da doğru kuaför benim için sıkıntıydı.

Tamam iyi kuaförler vardır da ben 3 ay öncesine kadar görmemiştim.

Arkadaş tavsiyesiyle KONYA'daki DALLAS KUAFÖR'le internet aracılığıyla konuştum.




Derdimi anlattım. Kınayı saçımı yakmadan akıtıp akıtamayacağını sordum.

Saçımın resimlerini gönderdim.

Sağolsun çok yardımcı oldu.

Randevumu alıp gittim.

Başta çok önyargılıydım. Sabırla tüm aklımdaki soru işaretlerini cevapladı Burak bey.

Sadece kızıl kınayı akıtmayı değil siyah kınanın da akıtılıp akıtılamayacağını sordum.


(saçımın kınalı hali)

Sizden bana mail ve diğer yollardan gelen sorularımı da ilettim.

Yalnız bu yazı tek seferde bitecek gibi değil. Bu nedenle yazı dizisi şeklinde hazırlayacağım.

Bu birinci bölüm olsun.

En kısa zamanda da devamı gelecek.

görüşmek üzere

^-^

aeo











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!