6 Şubat 2015 Cuma

KONYA #ASLİVESELMAKEUPARTY BLOGGER ETKİNLİĞİ

Merhabalar!

Konya'da kendininruhdoktoru ile düzenlediğimiz
Koray Akın'ın makeup artistliğini yaptığı
makyaj konseptli buluşmamızdan ve tabiki olmazsa olmaz sponsorlarımızdan ufacık bahsetmek istiyorum..

Keyifli okumalarrrr :)


Öncelikle birebir tanıştığım ve arkadaşım diyeceğim insanların buluşmamıza katılmasından çok mutlu oldum.

İyki varlar:)


Bu güzel konuşma balonlarının  emektar sahibesi @renkligünleratölyesi ...

Dünya tatlısı bir insan.

Konyadayım düğünüm var, nişanım var, mezuniyet kınamız var, doğum günümüz var diyorsanız kendisine ulaşın.

Hem çok anlayışlı.

Hem çok güzel bir zevki var.

Hem çok lezzetli kurabiyeler de yapıyor..

Ohhh missss:)

Ellerine sağlık Esmacımmm 

^-^


Bu paketlerin hepsi bizi yalnız bırakmayan sposorlarımızın gönderdikleri..


Hepsine teşekkürler..

 

Hilal ceren ve ben.

İyiki geldiniz kızlar.

Çok keyifli bol çene düşmeli bir buluşmaydı.

O kadar çok konuşmuşuz ki, günün devamı çenemin ağrısıyla geçti.


Keyifli bir sohbetin ardından Koray Akın , Selma'ya makyaj uygulaması yaptı.

Bizimle makyajda olması gereken detayları paylaştı.



Önceki fotoğrafta olmayıp da bu fotoğrafta olan isimler ise, şule, selma ve koray akın.. 


Buluşmamızın ardından eve gittim tüm hediyeleri masaya serdim.



Tek bir kareye sığmadı tüm hediyeler.

Genellikle hiç kullanmadığım veya devamlı kullandığım ürünlerden oluşuyor ürünlerin tamamı.


Kliksa'nın yolladığı bu sıcak su torbası bitmek bilmeyen kış günleri için çok sıcak bir hediye oldu.

Peluş kılıfına ba-yıl-dım. :)


Organique markasının bu kıvamlı duş jelleri o kadar iştah açıcı ki yememek için kendini zor tutuyor insan.

İlk fırsatta mıncıklanacaklar listesinde


Apolena'nın bu makyaj çantaları benim gözüme el çantası olarak görünüyor.

Bahar aylarını bekliyorum kullanmak için.


Bebak markasının sadece el kremini denemiş birisi olarak bu hediyeler deneyimlemem için iyi bir fırsat verdi bana.


Purnem markasının hem Türkiye'de üretiliyor olması hem de organik ve iyi içerikli olması beni çok meraklandırdı açıkçası.

Göz kremini kullanmaya başladım.

İlk görüş için nemlendirmesi çok iyi.


Rituel de beaute markasının ısıtıcı pedlerini daha önce deneyimleme imkanı bulmuştum.

Ben omuz tutulmalarım için kullanmış ve tek gecede sonuç almıştım.

Çok sevdiğim bir marka kendisi.

Bimde de daha önce satıldığını görmüştüm.


Hc Hair care ovex ten daha önce iki kutu kullandım.

Son kutum yarımdı ve yenisini almaya hazırlanıyordum kiiiiii yeni kutum geldi.

Saçımı gerçekten çok iyi besliyor.


Keyifle okuyacağım. Teşekkürler Altın Kitaplar!


Vitacremeb12 ürün numunelerini göndermiş denememiz için.

Beyazlatıcı kremini denemeye başladım bile lekeler için.


Konya'nın en iyi ve müşterileriyle en ilgili yerel kozmetik mağzalarından olan Elif Parfümeri de bizi yalnız bırakmadı.

Tarko'nun fırçalarını Elif parfümeride bulabileceğiniz gibi Note kozmetik, goldenrose,beyu gibi çoğu markayı da burda bulabilirsiniz.

Tarkonun pudra fırçasını ve note kozmetiğin fondotenini kullanmaya başladım bile.

Teşekkürler Elif parfümeri!


Mutfağın Yıldızı da bize kocaman paketler yollamış.

Sütlaç ve meyve sosu birlikte kullanılınca lezzetli bir tatlı oluyor şimdiden söyleyeyim.


Bu etkinlik sayesinde tanıdığım markaların bir diğeri de Farmona.

Şimdiden dudak balmı favorim oldu.

Dudaklarımı tek günde yumuşatan iyileştiren başka kremim olmamıştı.

Kesinlikle bittikçe alınacak.


Cosmed markasını da bu etkinlik sayesinde kullanmaya başladım. İçinden çıkan numuneleri de kullanmaya başladım.

Cildimin tam hassas döneminde ilaç gibi geldi bu seri.

Deneyip sonuçları paylaşacağım.


Sensience markasının bu numunelerini de kullanmaya başladım. 

Bir süre kullandıktan sonra yorumlarım blogda olacak.

Teşekkürler!


Raenin bu özenli paketinden bir doğal lif ve bir de doğal sabun çıktı.

Eğer doğal sabun severseniz raenin sitesine göz atmalısınız.

Cilt probleminize yönelik ürünleri kolaylıkla site yönlendirmeleri sayesinde bulabilirsiniz.




Son olarak da Konya Dallas Kuaför ve Güzellik Salonları sahibi Burak bey hepimize birer seans lazer deneyimi hediye etti.

Ben zaten oraya gidiyorum lazere.

Sonuçları zamanla açıklayacağım burda.


Tüm sponsorlarımıza ve katılan herkese çok teşekkür ederim...

Görüşmek üzere..

^-^

aeo








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!