11 Mart 2015 Çarşamba

missha.com.tr -Online Alışveriş

Merhabalar!

Bu yazının konusu missha.com.tr den yaptığım online alışverişim olacak.

Missha 'nın  sitesinden daha önce de alışveriş yapmıştım.

En çok satan BB kremini ve pirinç maskesini severek kullanıyorum.

Şu anda sitede %30 indirim var.


Almak istediğiniz ürün eğer stoklarda varsa kaçırmayın derim.

50 tl üstü ise ücretsiz kargo.


Perfect concealer siteye yakın zamanda eklendi. Normal fiyatı 20 tl olması gerek.

İndirimle 13 küsüre geldi.


Koyu mor gözaltı halkalarımı kapatmayacağını düşünsem de denemek istedim.

En kötü aydınlatmak için kullanırım diye düşündüm.

Ekledim sepete.


Asıl alışveriş amaçlarından biri sebum karşıtı toz photoshop etkili pudrayı merak edişimdi.

Cildim kışı atlattığımız için bu aralar aşırı yağlı.

Öğlen makyaj yapıyorum ve akşam okul çıkışıma kadar, toplamda 7 saat kadar yüzümde makyaj oluyor.

T bölgem normal pudralarla 2 saat içinde hemen parlama yapıyor.

Satış fiyatı 50 küsür olan pudra indirimle 34 küsüre gelince bu fiyata bir daha alamama olasılığımı düşünerek, fırsat bildim bunu ve ekledim bunu da sepete. 

Ayrıca pudranın maviş pufu da tam sevmelik:)



Bu elmalı maske ya da peelingin (ya da her ikisi birden) özelliği soyularak çıkarılıyor olması.

Ciltteki fazla sebumu temizlediğini ve sivilcelenmeyi engellediği söyleniyor. 

Sivilceler stresli dönemlerde cildimde kol geziyor.

Deneyelim görelim etki edecek mi sivilce ve siyah noktalara.

Sanırım 25 tlye geldi maske de indirimle.


Ayrıca missha o kadar fazla tester eklemiş ki pakete; kutunun yarısı testerla doluydu.

Bir de makyaj temizleme mendili eklemişler.

Hepsini denemek için can atıyorum.

Tüm ürünleri deneyip, paylaşacağım en kısa zamanda.

^-^

Teşekkürler Missha! 

^-^

Sağlıcakla kalın!

^-^

aeo



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!