25 Haziran 2016 Cumartesi

OBAGI ÜRÜNLERİNİ KULLANIMIM HAKKINDA

Merhabalar.

^-^

Bir çok arkadaş bu yorumlarimi bekliyordu.

 Uzun uzun dusuncelerimi yazacagim.

  Surekli dm den msjlar aliyordum obagi ürünleriyle ilgili.

Gercekten deger mi? İse yaradi mi? Niye yorum yapmiyorsun?

Öncelikle ben sadece 1gün kullanip "A aaaa butun sivilceler izler hepsi puuuuf olmus yok olmuslar" diyemezdim.

Kullanmaya basladigimin ertesi gunu bile ise yaradi mi diyenler oldu😂😂 gülüyorum kusura bakmayin ama yani bir gunde receteli bir tedaviden sonuc alamazdim.

Evet receteli.

Ben @melissimasuadiye den watsaptan konusarak kendime uygun urunleri aldim.

Ama doktorlardan yazanlar da varmis.

internet arastirmam sonucu ogrendim.

Ben 3aydir kullaniyorum.

gelelim benim meseleme.

İltihapli sivilceler. En bolundan siyah noktalar. Acik ve surekli dolmaya musait gozenekler.

 Sivilcelerim icin cildiyeye gitmek disinda her seyi yapmistim.cunku sivilce icin verilen antibiyotikleri vucudumun kaldirabilecegini dusunmuyordum.

 Bu ozel bir mesele.bunu gecelim.

 roauqutan miydi o ilac bana zaten yazilamazdi.

ve benim icin cildiyeye gitmek korkunc bir durumdu.

 Baya uzattim sanirim ama.

her neyse.

@melissimasuadiye yi uzun zamandir takip ediyordum sonuclar superdi.ben de cesaretlenip msj attm.

Gerekli urunleri recetelediler.

kullanmaya basladim.

Bu 3 ayda ne oldu?


5gun onceki son durumum şu sekildeydi:

 Bastaki kan iltihapli sivilcelerim artik yok diyebilirm.ama ufak ufak sivilcelerim hala cikiyorlar. 

Gozeneklerim daha temiz ve daha siki durumdalar.siyah noktalarim azaldi.

Evet 5gun once bunlari soyluyordum.

 Benim daha hizli iyilesmeye ihtiyacim vardi

.Ve acaba ise yaramayacak miki bende? Diye ben de sorar olmustum.

 Ben de bi an evel bitsin istiyordum cunku.

 Zaman daraliyordu. 

Cildiyeye gittim.
Cildiye doktorum daha onceden sigil tedavim icin gittigim doktorum.
ve guveniyorum kendisine.
durumu anlattim.

bana ozel bir kur yazacagini anlatti.
Bir suru krem ve hap verdi.

Bi gun iki kremi karistirip surup yatiyorum.ertesi gun digerini.
bir ay sonra yine gel ddi.

Ve bu 5gunde yeni sivilcem cikmadigi icin iyilesme hizlandi.

Doktoruma obagi urunlerini de gosterdim.
kullanmaya devam edebilirsin dedi.
Tedavime uygun urunler oldugunu soyledi.

Doktorumla sureci hizlandirmis olduk.

herkesin cildinin farkli bir sureci var.

kendi surecinize hazirsaniz bence obagi ile tanismak icin beklemeyin. 

Sanirim bu sivilcelerden kurtuldugumda da devamli kullanacagim iki urunu var. 

Biri gunes kremi.biri gunluk temizleyicisi.

İlerleyen zamanlarda resimle sonuç görseli de paylaşacağım.

Ve bu yazının devamı da olacak.

Buna sadece ön bilgilendirme diyelim.

İnstagramdan @aslievieviblog olarak beni takip edebilirsiniz.

Obagı ürünlerine de insatagramdan  https://www.instagram.com/melissimasuadiye/ den ulaşabilrsiniz.

Görüşmek üzere.

Aeo

^-^





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!